Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

środa, 5 lipca 2023

Zaproszenia na Złote Gody 50-lecie ślubu dla Pani Zofii i Pana Adama

Każdemu życzę dożyć wspólnie do tak pięknej rocznicy <3 ZŁOTE GODY!

Cudowne starsze Małżeństwo zawitało któregoś dnia w progi mojej Pracowni. Ich przygotowanie do realizacji przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Teczka, która pomieściła wstępny projekt zaproszenia stworzonego przez Panią Zofię, czytelna lista Gości do zaproszeń i winietek oddzielona liniami ciągłymi plus egzemplarz swojego zaproszenia ślubnego sprzed 50lat! 

Moim zadaniem było przelać wizję Pani Zofii na komputer, znaleźć i dobrać grafikę karety, dobrać kolorystykę papieru oraz kopert no i całość zrealizować :) Przemyciłam do projektu moje małe zmiany i pomysły niektórych elementów, ale ogół pozostaje pomysłem Pani Zofii! :) Moje wielkie gratulacje za chęci i piękny projekt! :)

Zatem: zaproszenia na Złote Gody, 50-lecie ślubu Pani Zofii i Pana Adama :) Perłowy papier ecru z brązowym nadrukiem, wkładkami i perłowymi kopertami ecru w komplecie. Winietki dla Gości w tym samym stylu :)
Cytat w zaproszeniu przeniesiony z zaproszeń ślubnych <3 Fantastyczne połączenie i nawiązanie do wydarzenia <3

Życzę raz jeszcze wielu kolejnych pięknych rocznic dla Państwa i wszystkiego dobrego! :)

Serdecznie zapraszam do zamówień! 🙂
——————————————————
Pracownia otwarta pon.-pt. 7:30-15:00. Proszę o kontakt i rezerwację terminów swoich wizyt! 
🏪Jabłonna, ul. Zegrzyńska 15A, w punkcie Studia Mebli





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz