Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

środa, 19 lipca 2023

Dodatki dla Małgosi i Alana

Dziś realizacja dodatków dla Małgosi i Alana z Ich własną grafiką :) Menu dla każdej osoby przewiązane tasiemką w butelkowej zieleni, winietki ze złotą lustrzaną ramką, rozsadzenie, karta do księgi na złotej lustrzanej bazie oraz karta o confetti :)

Dziękuję za przecuudoooowną opinię na stronie Google!!! <3

"Papierowe Marzenia przerosły moje oczekiwania co do papeterii ślubnej! Już od samego początku gdy odezwałam się w sprawie zaproszeń wiedziałam że zostaną spełnione moje wszelkie oczekiwania i mój indywidualny projekt został wykonany perfekcyjnie, oczywiście Marta na każdym kroku doradzała, a kolejne wydruki były jeszcze piękniejsze niż poprzednie. Każda moja prośba została perfekcyjnie wykonana, a nawet w przypadku pomyłki z mojej strony, mogłam liczyć na sprawne działanie Marty. Ogromne podziękowania i na pewno będę wracać w przyszłości ❤️ "

Życzę Wam Kochani wszystkiego, co najlepsze! Wyglądaliście pięknie! :)

Serdecznie zapraszam do zamówień! 🙂
——————————————————
Pracownia otwarta pon.-pt. 7:30-15:00. Proszę o kontakt i rezerwację terminów swoich wizyt! 
🏪Jabłonna, ul. Zegrzyńska 15A, w punkcie Studia Mebli






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz