Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

wtorek, 7 kwietnia 2020

Zamówienie dla Pani Agaty i Pana Mateusza

Kto lubi wrzosy, ręka do góry :D?
Podobno na rynku nie ma ładnych zaproszeń z wrzosową grafiką, a co powiecie o tych? :D
Jak widać, zaproszenia ze zdjęciem i spinaczami są zupełnie uniwersalne, grafiki możemy dowolnie zmieniać :)

Zamówienie dla Pani Agaty i Pana Mateusza oraz cudowna opinia od Klientki :)
"Zaproszenia dziś dotarły do mnie ❤️ jestem pod wrażeniem tak szybkiej realizacji zamówienia i dopracowanie każdego szczegółu. Będę polecać wszystkim znajomym bo nie spotkałam sie jeszcze nigdy z taką osobą jak Pani Marta. Bardzo dziękujemy zaproszenia są przepiękne i jest w nich wszystko czysto, jasno i przejrzyście 😘 dziękuję jeszcze raz ❤️"

Jeśli masz chęć napisać opinię - wejdź na FB w recenzje i dodaj swoje zdanie! :)
——————————————————
UWAGA! WAŻNE INFORMACJE!
⤵️⤵️⤵️⤵️⤵️
1. Pracownia czynna wyłącznie dla osób, które muszą odebrać zamówienia (po wcześniejszym umówieniu). Inne wizyty przekładamy na lepszy czas. Ja muszę przyjeżdżać, drukować, tworzyć i wysyłać, ale też nie jestem codziennie :) Proszę Was o rozwagę i zamawianie produktów online dla Waszego i mojego bezpieczeństwa :)
2. TERMIN REALIZACJI NOWYCH ZAMÓWIEŃ!
Obecny termin realizacji to 2-3 tygodnie.
Zachęcam do kontaktu i rezerwacji terminu.
Mam nadzieję, że wirus nie pokrzyżuje dalszych planów.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz