Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

niedziela, 5 kwietnia 2020

Realizacja dla Pani Agaty i Pana Tomasza

Moi Drodzy, sytuacja nie jest kolorowa i nie wygląda by z dnia na dzień się polepszyła.
Mimo wszystko musimy zostać w domu i przetrwać ten ciężki czas!
Zachęcam do zamawiania produktów online - pamiętajcie, że data oraz wszelkie ważne szczegóły mogą pozostać puste, do własnoręcznego wypełnienia.

Dziś mam dla Was realizację dla Pani Agaty i Pana Tomasza: zaproszenia ślubne KORONKA 4 z brokatem w srebrze i butelkowej zieleni, na papierze ecru z dwoma kopertami do zaproszeń dla Rodziców :)
——————————————————
UWAGA! WAŻNE INFORMACJE!
⤵️⤵️⤵️⤵️⤵️
1. Pracownia czynna wyłącznie dla osób, które muszą odebrać zamówienia (po wcześniejszym umówieniu). Inne wizyty przekładamy na lepszy czas. Ja muszę przyjeżdżać, drukować, tworzyć i wysyłać, ale też nie jestem codziennie :) Proszę Was o rozwagę i zamawianie produktów online dla Waszego i mojego bezpieczeństwa :)
2. TERMIN REALIZACJI NOWYCH ZAMÓWIEŃ!
Obecny termin realizacji to 2-3 tygodnie.
Zachęcam do kontaktu i rezerwacji terminu.
Mam nadzieję, że wirus nie pokrzyżuje dalszych planów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz