Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

czwartek, 2 stycznia 2020

Realizacja dla Pani Joanny i Pana Dominika

Witajcie w Nowym Roku! No i mamy 2020! :D
Mam nadzieję, że będzie on wyjątkowy, chociaż dla mnie noc sylwestrowa była iście choróbskowa... dorwało mnie katarzysko i temperatura...
Pracownia dziś i jutro otwarta od 7:30-15:00, ale z powodu mojej choroby bardzo proszę o upewnienie się, czy jestem, bo nie wiem, co będzie w ciągu dnia!

Dziś dla Was glamourowa realizacja pasująca do czasu karnawału!
Zaproszenia ślubne dla Pani Joanny i Pana Dominika - GLAMOUR 14 w srebrze :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz