Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

środa, 22 stycznia 2020

Nagroda w zestawieniu ORŁY BRANŻY ŚLUBNEJ 2019!

Wydaje mi się, że czas najwyższy wyjaśnić poranny post na FB i Instagramie oraz niespodziankę, jaka znajdowała się w paczce :)🎈🎁
Otóż, z badania, które przeprowadzono 17 stycznia 2020 roku Papierowe Marzenia uzyskały I miejsce w powiecie legionowskim w zestawieniu Orły Branży Ślubnej 2019 !!!
Moi Drodzy, to dzięki Wam i Waszym opiniom moja firma uzyskała status LAUREATA z wynikiem 10/10 pkt !! 🎉🎊
Dziękuję za każdą z nich, za każde słowo, za każde zdanie i chęć jego wyrażenia w serwisie Facebook. Dziękuję za zaufanie, za powierzenie części swoich przygotowań do tego Waszego Najważniejszego Dnia w Życiu w kwestii papeterii właśnie Papierowym Marzeniom!
Nie mam pojęcia, jak mogę wyrazić swoją dumę i szczęście kolejnymi słowami! To ogromna nagroda dla mnie. To dowód, że mój poświęcony czas na wszystkie realizacje miał sens i nic nie poszło na marne. Oto wynik!

Obiecuję nie zmieniać swojego działania i dalej przeć do przodu!
Obiecuję podtrzymanie jakości usług i obsługi Klientów!
Obiecuję dalszy profesjonalizm!

A Wy, nie zapominajcie opiniować dalej! To bardzo ważna kwestia zarówno dla mnie jak i dla wszystkich moich przyszłych Klientów! :-)

DZIĘKUJĘ!!
Marta
Papierowe Marzenia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz