Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

czwartek, 12 stycznia 2017

Zaproszenia i dodatki z motywem rowerów - dla Pani Małgosi i Pana Kamila

Dziś coś zupełnie nowego, coś, czego jeszcze u mnie nie było - motyw rowerów!
Pani Małgosia i Pan Kamil szukali wymarzonych zaproszeń i pewnego dnia trafili do mnie z zapytaniem, czy coś mogłabym zaproponować :) Ponieważ sama miałam wiele zapytań o taką grafikę i miałam wtedy jeszcze chwilę czasu na stworzenie czegoś nowego -po długich dyskusjach i dogrywaniach projektu wyszło coś takiego... :) Główny kolor to fuksja, motyw - rowerowy :)

Przedstawiam Wam zaproszenia ślubne wraz z białymi kopertami, zawieszki, kartkę na stół alkoholowy oraz inicjały: białe 25cm + znak 18cm w fuksji + dwa serduszka :)

Jak Wam się podoba taki komplecik :)? Z tego, co już się udało mi dowiedzieć - Państwo Młodzi są zachwyceni i bardzo zadowoleni :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz