Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Realizacja zaproszeń na ślub i chrzest w jednym - butelkowa zieleń

Kochani,
mam tyle zamówień i pracy, że nie jestem w stanie na bieżąco dodawać postów, mam nadzieję jednak, że zostaniecie ze mną i nadal będziecie obserwować stronę :)

Tymczasem, chwila wytchnienia i realizacja zaproszeń na ślub i chrzciny w jednym dla Pani Klaudii, Pana Marcina oraz Nikodema :)
Butelkowa zieleń odcisków i lniany sznurek w serii ODCISKI model 4 w zaproszeniach i zawieszkach :)

Jesteście ciekawi opinii od Klientki? Oto i ona :)
"Polecam, polecam, polecam� dostałam wszystko co sobie wymarzylam � jestem mega zadowolona � zaproszenia dopracowane w każdym calu �"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz