Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

środa, 22 maja 2024

Powrót!

Moi Drodzy! Przez ostatni ponad tydzień czasu byłam dla Was niedostępna. Wszystko z uwagi na mój rocznicowy wyjazd <3 Wraz z Mężem, 17 maja obchodziliśmy 10 rocznicę Ślubu! Naprawdę nie wiem, kiedy to minęło! Wzruszający i piękny czas dla nas obojga <3 

Jestem bardzo ciekawa, którą Wy obchodzicie w tym roku :)? Pochwalcie się koniecznie w komentarzu! :)

Przesyłam Wam trochę ciepełka wspominkowym zdjęciem z Malediwów, a ja wracam do obrabiania realizacji :) Jestem już do Waszej dyspozycji ponownie zatem zapraszam do kontaktu, rezerwacji wizyt w Pracowni oraz terminów realizacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz