Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

wtorek, 26 marca 2024

Podziękowania!

Moi Drodzy,

ostatnie dwie niedziele były dla mnie bardzo pracujące! Emocje opadły więc zbiorczo mogę już podziękować dwóm obiektom, które organizowały Targi Ślubne oraz Ślubny Dzień Otwarty, gdzie miałam przyjemność być wystawcą oraz partnerem wydarzenia :)

Pierwszy z nich, Hotel Trylogia w Zielonce i VII Targi Ślubne, które, tak jak w ubiegłym roku, były cudownym wydarzeniem z mnóstwem Gości i zainteresowanych Klientów! Byłam zaszczycona, że wraz z innymi wystawcami tak świetnie się uzupełniamy i tworzymy dla przyszłych Par szeroką ofertę na ich Najważniejszy Dzień! Bardzo dziękuję za zaproszenie i mam nadzieję, do zobaczenia po raz trzeci - za rok! :) Pani Patrycjo - ŚWIETNA ROBOTA!

Drugi to Miętowe Wzgórza & Złotopolska Dolina w Trębkach Nowych, czyli I Ślubny Dzień Otwarty :) To wydarzenie stworzyły osoby z pasją i doświadczeniem - i myślę, że z bardzo dobrym skutkiem jak na pierwszy raz :) Dwa obiekty, mnóstwo wystawców znających się na rzeczy - naprawdę pełen profesjonalizm! Serdecznie dziękuję za możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu i bycia jednym z Waszych partnerów, który tworzył ten dzień :) Mam nadzieję - do zobaczenia w przyszłości! :)

Ale przede wszystkim dziękuję Wam wszystkim, którzy podeszli do mojego stoiska, zamienili kilka słów (czasem nawet trochę więcej - miło się rozmawiało :) ), tym, których zainteresowałam swoją ofertą! Mam nadzieję, że zobaczymy się ponownie w mojej Pracowni celem sfinalizowania Waszych zamówień! :) Jestem również do Waszej elektronicznej dyspozycji :)

Serdecznie zapraszam do zamówień i kontaktu! 🙂

——————————————————

Pracownia otwarta pon.-pt. 7:30-15:00. Proszę o kontakt i rezerwację terminów swoich wizyt! 
🏪Jabłonna, ul. Zegrzyńska 15A, w punkcie Studia Mebli


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz