Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

poniedziałek, 12 czerwca 2023

Dodatki dla Pani Magdaleny i Pana Pawła

...SZALEŃSTWO...

Tak jednym słowem mogę opisać ostatnie półtora tygodnia przez który nie miałam chwili, aby się do Was odezwać! Nie wspomnę o aktualizowaniu realizacji! :o

Około 7-8 wesel, które musiałam oprawić swoją papeterią na długi weekend <3 od samego początku czwartku do niedzieli! Winietki, menu, rozsadzenia... śniły mi się po nocach. Wszystko zrealizowane do środy - potem musiałam totalnie odpocząć. Wylogowałam się z sieci....

Wracam, kończyć kolejne zamówienia :) Obstawiam taki szał jeszcze przez kolejne tygodnie także PROŚBA! Jeśli chcecie dokonać zamówienia na swoje wesele - nie czekajcie na ostatnią chwilę! Cały czerwiec jest już praktycznie zajęty!

Ogromnie Wam przy okazji dziękuję za zainteresowanie moją ofertą i zrobię wszystko, aby obsłużyć każdą zainteresowaną osobę! Oczywiście w miarę moich fizycznych możliwości (bo już jestem w Pracowni przed 6:30!)

No dobrze, starczy już paplania - czas na długo wyczekiwaną realizację :)
Dodatki dla Pani Magdaleny i Pana Pawła z serii GLAMOUR 17 - srebrny brokat i srebrne lustro w roli głównej :) Winietki, numerki i rozsadzenie z karami głównymi na A4 :)

Serdecznie zapraszam do zamówień! 🙂
——————————————————
Pracownia otwarta pon.-pt. 7:30-15:00. Proszę o kontakt i rezerwację terminów swoich wizyt! 
🏪Jabłonna, ul. Zegrzyńska 15A, w punkcie Studia Mebli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz