Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

poniedziałek, 27 marca 2023

Podziękowania!

Moi Drodzy,
chciałabym bardzo podziękować wszystkim, którzy wczoraj odwiedzili moje stoisko Papierowych Marzeń na VI Targach Ślubnych w Hotelu Trylogia w Zielonce! Jest mi niezmiernie miło, że tak wielu osobom spodobała się moja oferta, miło było zamienić parę słów i odpowiedzieć na Wasze pytania!
Z oczywistych przyczyn nie jestem w stanie pokazać i wystawić wszystkiego, co niejednokrotnie Wam przekazywałam dlatego serdecznie zapraszam Was do kontaktu elektronicznego lub osobistych odwiedzin mojej Pracowni, gdzie już na spokojnie będziemy mogli omówić szczegóły Waszych zamówień i stworzyć papeterię marzeń!!! 😊
 
Dziękuję również z całego serca Hotelowi Trylogia za możliwość (WRESZCIE! 😊 ) odwiedzenia Was, za fantastyczną organizację tego dnia, za możliwość spędzenia niedzielnego popołudnia w tak cudownym towarzystwie, wśród reszty wystawców.
Mam nadzieję, do zobaczenia za rok! 😊
 
A tymczasem, jestem do Waszej dyspozycji, gotowa do działania! 😊
Pozdrawiam Was!
Marta 

——————————————————

Pracownia otwarta pon.-pt. 7:30-15:00. Proszę o kontakt i rezerwację terminów swoich wizyt! 
🏪Jabłonna, ul. Zegrzyńska 15A, w punkcie Studia Mebli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz