Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

środa, 17 listopada 2021

Wycinane nowości z mapą i Glamour!

 Miałam Wam dziś tylko pokazać wersje z mapami, ale jestem mega zadowolona ze wszystkich zatem HOP!

Co sądzicie o takich nowościach 😃?
Wycinane słowo "zaproszenie" do końca do mnie nie przemawia, ale wieeeecie, że jestem elastyczna i śmiało można to zamienić na nadruk - będzie ekstra! 🙂 Kolorystyka oczywiście również dowolna! 🙂
Geometryczne serce GLAMOUR - wg mnie SZTOS! 🙂 Piękne, delikatne, proste, a efektowne!
Niebawem zapewne wskoczą do oferty, ale dajcie znać, co sądzicie!? 🙂



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz