Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

wtorek, 12 stycznia 2021

Realizacja dla Pani Justyny i Pana Krzysztofa

Cześć, dzień dobry!

Dawno mnie tu jakoś nie było, ale to wszystko spowodowane jest natłokiem pracy, który mi zafundowaliście! Tak bardzo się cieszę, że mam już multum pracy! Oby szybko się to nie skończyło!

Z uwagi na to, myślę, że mogę tymczasowo uznać Pracownię za znów otwartą! Zapraszam w tygodniu w godzinach 7:30-15:00 i jednakowo do wcześniejszego umówienia swojej wizyty :) Jabłonna, ul. Zegrzyńska 15A!

Dziś realizacja dla Pani Justyny i Pana Krzysztofa na maj <3 Piękny maj, również mój ślubny miesiąc <3 :) Zaproszenia ślubne GLAMOUR 11 z jasnosrebrnym brokatem i tasiemką w fuksji. Do kompletu białe koperty, szkatułki dla Rodziców, księga gości oraz kołowe zawieszki z różnymi śmiesznymi treściami :)

——————————————————

UWAGA! WAŻNE INFORMACJE!
⤵️⤵️⤵️⤵️⤵️
1. Pracownia otwarta pon.-pt. 7:30-15:00. Proszę o kontakt i rezerwację terminów swoich wizyt! 
Z myślą o Wasze i moje bezpieczeństwo zachowajmy środki ostrożności 😌:
✔️Nie zapominajmy o noszeniu maseczek
✔️Prosimy, poczekaj chwilkę jeśli widzisz, że ktoś jest obsługiwany
2. Aktualny termin nowych realizacji - POCZĄTEK LUTEGO



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz