Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

poniedziałek, 16 grudnia 2019

Zaproszenia na Chrzest Mateuszka

Wspominałam już niejednokrotnie, że uwielbiam, gdy wracają do mnie Pary, z którymi miałam przyjemność współpracować przy organizacji Ich Ślubu :) To znaczy, że moje wykonanie naprawdę Wam się podobało, za co Wam ogromnie dziękuję - tak ogólnie! :)

Dziś z prośbą o zaproszenia na Chrzest wracają do mnie Pani Monika i Pan Dariusz oraz Mały Mateuszek :)
Zaproszenia identyczne, jak ślubne Rodziców, tylko z dodatkiem małego kciuka w granacie :)
Błękit 8099 na zakładce z małą kokardką, cyrkonie oraz białe koperty do kompletu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz