Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

niedziela, 18 sierpnia 2019

Niezbędnik Młodej Pary - skrzynka z asortymentem :)

Kochani! Mała przerwa, trochę mnie nie było - piszę dziś do Was w wolnej chwili, w niedzielne popołudnie, z balkonu podczas pięknego słońca i cudownej pogody :)

Łapka w górę, kto w ciągu długiego weekendu był na weselu? - z Internetu widziałam, że było ich baaaardzo dużo! :) Tak się złożyło, że na weselu byli też moi Rodzice. Trzeba było zrobić więc coś na prezent, a jak nie ja, to kto? :D
Któryś już raz stworzyłam Niezbędnik Młodej Pary - skrzyneczkę z akcesoriami :) Jako, że Pan Młody jest strażakiem - nie mogło zabraknąć tego motywu na wieczku :D
Co w niej? Oto moja wersja popularnej szkatułki :)

- na przyszłość - smoczek
- na szczęście - kupon totolotka
- na ból głowy - tabletki przeciwbólowe
- na rozmnożenie - pieniądze
- na zimne wieczory - herbatka
- na osłodę - cukierki

Do tego ręcznie robiona kartka z życzeniami dla Młodej Pary :)

Kto chętny na taki niezbędnik? Sądzicie, że warto go dodać do oferty :)?
Motyw graficzny i kolorystyka dowolna; zawartość we własnym zakresie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz