Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

środa, 17 lipca 2019

Realizacja dla Pani Jolanty i Pana Grzegorza

Wreszcie guziczki!
Guziczkowa realizacja doczekała się publikacji :D
Inspirację zaproszenia przesłała Klientka, ja spróbowałam ją dostosować do moich możliwości wykonania i chyba wyszło genialnie - coś, czego jeszcze nie widziałam w ofercie polskich firm :D

Zaproszenia ślubne w formie kresek / szkicu jako Para Młoda, z głową w kształcie guziczków i bukietem z kwiatów 3d z cyrkoniami :) Białe koperty do kompletu, ponadto ramki z podziękowaniem dla Rodziców w czerwieni, wieszaki z białymi napisami i czerwonymi serduszkami oraz księga gości :)

Osobiście pomysł mi się ogromnie podoba! Mam nadzieję, że Klientom również :D
Projekt wchodzi oczywiście do oferty z możliwością kolejnych zamówień (guziczki nie zawsze będą identyczne).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz