Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

wtorek, 26 czerwca 2018

Dodatki dodatki, dodatki - dla Moniki i Dominika

Ostatnio pisałam, że świat jest pozytywnie mały, obiecałam też drugą historię - oto i ona :D
Robiłam dla tej Pary zaproszenia na specjalne zamówienie z mapą świata jednak dopiero teraz, przy dodatkach, a dokładniej przy winietkach i liście do nich okazało się, że Monika związana jest z Rodziną mojej Świadkowej :D To niesamowite.... :-)

Monika i Dominik mieli głowę pełną pomysłów, a ja postarałam się krok po kroku wszystko to wykonać - wszytko było wykorzystane w Ten Wielki Dzień, w piątek 22 czerwca w przecudownej wyszkowskiej Kasztelance :-)
Mianowicie: winietki jako pojedyncza kartka z nadrukiem eko, do włożenia w pieńki drzewa, rozsadzenie z nazwami stołów, karty i zawieszki do alkoholu, podkładki eko 15x10cm na wklejenie swoich zdjęć dla gości, karta do księgi, karta z instrukcją obsługi do ramki FB, przez którą Goście robią sobie zdjęcia no i pikerki na słodki stół ze śmiesznymi tekstami :)

Państwu Młodym raz jeszcze życzę Wszystkiego Najlepszego na Nowej Drodze Życia i niecierpliwie czekam na efekty końcowe :D
PS. W trakcie przejeżdżałam obok - wesele wyglądało bajecznie :D !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz