Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

poniedziałek, 21 listopada 2016

SERWETKA 1 dla Pani Justyny i Pana Łukasza :)

I zaczynamy kolejny tydzień ciężkiej pracy!
Mnie niestety dorwało jakieś choróbsko, mogą być małe opóźnienia, ale trzeba działać ;)
Dziś realizacja dla Pani Justyny i Pana Łukasza - zaproszenia ślubne SERWETKA 1 z białymi kopertami oraz dwie szkatułki z prośbą o Błogosławieństwo dla Rodziców Młodych.

Co na to Klientka?
"Właśnie otrzymałam zamówione zaproszenia oraz szkatułki. Wszystko zostało wykonane starannie i ładnie. Nie spodziewałam się tak szybkiej realizacji mojego zamówienia. Super! Jestem bardzo zadowolona!
Pani Marto dziękuję <3"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz