Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

czwartek, 19 kwietnia 2018

Realizacja dla Pani Pauliny i Pana Murata

Ahh tak się zajęłam nowościami na niedzielę, że dopiero teraz przypomniało mi się, że mam zaległości w dodaniu realizacji ! :)
Dziś zaproszenia ślubne dla Pani Pauliny i Pana Murata - Wianki 4 z różową wstążeczką i zmianą grafiki, cudownie się razem komponującą kolorystycznie :) Zaproszenia po polsku, niemiecku i turecku wraz z różowymi kopertami i kilkoma wkładkami z informacjami o wcześniejszym ślubie cywilnym. Ja jestem nimi zachwycona! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz