Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

poniedziałek, 23 kwietnia 2018

1. Ślubny Dzień Otwarty - podziękowania

Witajcie!
Jak już wiecie, wczoraj odbył się 1. Ślubny Dzień Otwarty, w którym miałam przyjemność brać udział :)
W dniu dzisiejszym jeszcze raz chciałabym w tym miejscu serdecznie podziękować Hotelowi Riviera w Olszewnicy - za wspaniałą organizację, cudowne miejsce, ślubną atmosferę, a w szczególności za zaproszenie mojej małej firmy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu :-)
Dziękuję też fantastycznym wystawcom, którzy stworzyli cały klimat Dnia - przesympatyczni i fachowi ludzie, których miło mi było poznać i posłuchać pomiędzy Klientami - mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze w przyszłości :)
Dziękuję też wszystkim Wam, z którymi miałam przyjemność porozmawiać i przedstawić swoją ofertę. Jestem pod ogromnym wrażeniem zainteresowania, jakim obdarzyliście moje stanowisko - mam nadzieję, że spotkamy się przy zamówieniach w mojej skromnej Pracowni :)

Życzę Wam miłego dnia i obiecuję więcej i więcej....! :-)
Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz