Zaproszenia ślubne Winietki Zawieszki Menu weselne Numery na stoły Litery 3D Księgi gości Pudełka na obrączki Podziękowania dla Gości Pudełka na ciasto Wózki na oczepiny Prośby o Błogosławieństwo / podziękowania dla Rodziców Prośby o Świadkowanie / podziękowania dla Świadków Toppery na tort Pikery Karty z rozsadzeniem Wieszaki Iskierki miłości

poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Zaproszenia na 50-te urodziny

To był szalony tydzień... a najbardziej szalona sobota to właśnie 5.08 :)
Dziś trochę prywaty, bo mój organizm odmawia posłuszeństwa na jakąkolwiek pracę oprócz pisania :P
Nareszcie już oficjalnie mogę o wszystkim mówić, bo to były urodziny-niespodzianka :)
Wspaniali znajomi, którzy w ciągu 2-3 godzin pomogli mój rodzinny dom zamienić w miejsce, gdzie trzeba było zorganizować wszystko pod urodziny, których nie spodziewał się mój Tata!
Zaproszenia były powysyłane już 2 miesiące wcześniej, Kapela również - a teraz nogi odpadają :D
Wszystko z motywem ograniczenia 50 :)
Mam nadzieję, że wybaczycie mi chwilową niedyspozycję - na wszystkie wiadomości odpowiem, obiecuję :D

Kapela: Kapela Orawska Hajduki
Zdjęcia: Basia http://bmkphoto.pl/
Tort: moja Sąsiadka :D
Zaproszenia: Papierowe Marzenia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz